Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzema kopyto subiektywnie na oko krajobraz szybko sie zmienia pytanie jak np wypda w porownaniu do nowej 600 klasy supersport. moze ktos wie czy np w yamasze dt 125 grozi zatarcie jadac ze stala predkosca na jednym biegu przez np 200 km? np 5 beg non stop 80 km/h ? Bo czytalem ze hamujac silnikiem w 2 t zaciera siie silnik czy tak samo se zaciera jadac duzo km na tych samych obrotach ?
Odpowiedznie zatrzesz bo do silnika ca³y czas bêdzie sz³a mieszanka paliwa z OLEJEM:) a w przypadku hamowania silnikiem nie dostarczane jest paliwo, a co za tym idzie silnik nie jest smarowany :)
Odpowiedzdzieki za odp.
OdpowiedzSilnik zaciera sie podczas hamowania silnikiem poniewa¿ jest on smarowany olejem dolewanym do paliwa. Jesli jedziesz caly czas ze stala predkoscia to smarowanie jest ca³y czas wiec nic nieporzadanego sie nie dzieje.
OdpowiedzPanowie dok³adnie nie pamiêtam jak to by³o w mojej DT, ale ¶miem zaryzykowaæ ¿e dozownik oleju napêdzany jest mechanicznie tzn. przez jaki¶ tam trybik sprzê¿ony pewnie po¶rednio z wa³em. Wê¿yk doprowadzaj±cy olej do cylindra podpiêty jest do króæca dolotowego. Podczas hamowania silnikiem, silnik siê obraca wiêæ: pompka olejowa jest napêdzana olej jest pompowany do króæca ss±cego, a podci¶nienie wytwarzane przez t³ok zasysa olej do komory. Je¶li siê mylê proszê mnie poprawiæ. Pozdro
OdpowiedzDawkowanie oleju jest te¿ uzale¿nione od otwarcia przepustnicy. Jest zapewne dodatkowa linka od manetki gazu do dozownika. Przy zamkniêtej przepustnicy oleju jest za ma³o. Nie mo¿e byæ go zbyt du¿o, gdy¿ bêdzie zarzuca³ ¶wiecê zap³onow±.
OdpowiedzAle jak pa³ujesz to pier¶cienie mog± siê stopiæ.
Odpowiedz:D
OdpowiedzWiêkszej g³upoty nie s³ysza³em...
Odpowiedz